Cumu sapè quandu a vostra catena a catena deve esse rimpiazzata?

Seghe a catena sò macchine assai putenti, chì li rende assai efficaci in u disignu.In ogni casu, cum'è u dicenu, "più grande hè a capacità, più grande hè a rispunsabilità", se a vostra motosega hè mantenuta in modu improperu, pò esse assai periculosa per l'operatore.

Per l'infurmazioni persunalizati è i segni chì anu bisognu d'attenzione nantu à a vostra macchina, duvete sempre cuntrollà u manuale di u fabricatore, perchè questu furnisce cunsiglii di sicurezza adattati.I seguenti sò cunsiglii rapidi chì duvete ancu attentu.

● Sharpen prima di rimpiazzà
In generale, u mantenimentu di una motosega hè assai impurtante perchè pò aiutà à allargà a vita di serviziu di e diverse parti di a macchina è a macchina stessa.

Se a vostra catena di motosega diventa opaca dopu un longu periodu di usu, serà difficiule di cutà u legnu in modu efficiente cum'è una volta.Hè per quessa, induve pussibule, duvete cercà di mantene una catena chjara di vuluntà, perchè pudete formulà un cursu d'azzione megliu cà di circà alternative.Puderete esse affittu finu à 10 round prima chì a catena diventa troppu corta - dipende da a vostra catena.Dopu quì, hà da esse rimpiazzatu.

● Indica chì una nova catena hè necessariu
À u tempu, a catena perderà a nitidezza, chì rende u travagliu più difficiule è pò esse più periculosu per l'utilizatori.I seguenti sò segni chjave chì a catena hè troppu noiosa per travaglià in modu efficace.

Avete da mette più pressione nantu à u legnu di u solitu;a catena di serra deve esse tirata in u legnu per travaglià.

A catena pruduce serratura più fina invece di filamenti grossi;Sembra chì preferite sabbiare invece di tagliare.

Perchè a sega a catena rattles durante u prucessu di taglio, hè difficiule per voi di ottene una pusizione di tagliu precisa.

Malgradu a bona lubricazione, a motosega hà cuminciatu à fumà.

A motosega hè tirata in una direzzione, facendu chì a superficia si curva.I denti smussati da un latu o a lunghezza di denti irregolari generalmente causanu sta cundizione.

U dente colpisce a roccia o a terra è si rompe.Se truvate chì a cima di u dente manca, avete bisognu di rimpiazzà a catena.

Sì avete qualchissia di sti segni, hè ora di affilarà o rimpiazzà a vostra catena di serra.


Tempu di Postu: Feb-15-2022